Korte open brief op review Rob 30 mei

Beste Rob

Op 24 mei ben je door de Vakverhuizer verhuisd en hebt ons na afloop getrakteerd op een ijsje met de mededeling
dat het vlot was verlopen.
Dit heb je ook nog schriftelijk bevestigd!
Vervolgens plaats je op 30 mei plotseling een recensie op deze site waarbij je De Vakverhuizer volledig door het slijk haalt en kennelijk dit alles omdat je onze factuur niet begrijpt.
Als je ons had gebeld hadden wij je kunnen vertellen dat de factuur gewoon klopt en dat wij je geen oor aannaaien zoals
je in de review stelt.
ONBEGRIJPELIJK……………
Wij hebben op de door jouw geplaatste review op deze site onmiddellijk een reactie geplaatst maar deze is lastig door de lezers te herkennen.
De Vakverhuizer is bij de KVK ingeschreven(echt in 1993)
en wij hebben duizenden klanten naar volle tevredenheid verhuisd maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
lees onze reactie derhalve au.b onder de review.

Met vriendelijke groet,

Rene Hendrikx

Eigenaar De Vakverhuizer

Categorieën

• Geen categorieën
(advertentie)

Holland Movers

Hebt u een verhuizing voor de deur staan? Dan zoekt u een betrouwbare, professionele partij die u in raad en daad kan bijstaan tijdens het gehele verhuisproces. Holland Movers is die partij. Vraag op hollandmovers.nl eenvoudig en vrijblijvend een offerte aan en uw persoonlijke accountmanager neemt vandaag nog contact met u op.